[GRE] Από πού να αρχίσω; Mousse πίσω κλασμένο από καιρό, πλαστικά γεμάτα γραντζουνιές, μετά από άπειρες τούμπες στην λάσπη των Καρπαθίων, μετά από δύο ώρες λειτουργίας χωρίς στάλα νερό στο κύκλωμα και εκατό χιλιόμετρα άσφαλτο για να φτάσω στο Sibiu από Εθνική, μετά από τέσσερις μέρες όπου εάν έβαζες τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο ήσουν ευτυχής. Τόση ταλαιπωρία, αλλά αυτό ακάθεκτο. Και φορτωμένο με την κούτα με τα ανταλλακτικά, το έξτρα τιμόνι, το έξτρα μπροστινό φτερό και τα υπόλοιπα πλαστικά. Δεμένα πρόχειρα με ταινία στο πίσω μέρος της σέλας. Εφόσον επιστρέφοντας από Ρουμανία, κάποιοι είχαν αποφασίσει να μου κλέψουν το τρέιλερ, έπρεπε να κατεβάσω το Betάκι στα παιδιά της The Fuoristrada Co. καβάλα. Τι παλικάρι μηχανάκι! Αφού άντεξε ΟΛΑ αυτά, δεν το φοβάμαι πια σε τίποτα.
[ENG] I don’t know where to start from. With the bib-mousse on the rear tire getting dangerously soft during the last two days of the race, the plastics full of scratches after some innumerable crashes in the mud of the Carpathian mountains, having run for almost two hours and a hundred kms to reach Sibiu with no fluids inside the cooling system, after four days in a row where using third gear would make anyone happy. But it didn’t seem to care that much. Loaded with that big box with the spare parts I was carrying with me in Romania, the extra front fender, the plastics in the black garbage bag, the extra handlebars. Tapped on top of the rear part of the seat. Since some people decided to steal my trailer, I had to ride the Beta RR 520 back to the dealer, The Fuoristrada Co. What a bike! Since it managed to survive all those hardships, I don’t think there’s anything to worry about anymore.
7/2010
No comments:
Post a Comment