[GRE] Τέλη Μαίου του 2008, έξω από την Βαρκελώνη. Το μεγάλο βήμα της BMW στον χώρο του enduro, που άκουγε στο όνομα G450X, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στους δημοσιογράφους, και, ως συνήθως, κάνω το παν για μια καλή φωτογράφηση. Η BMW είχε προσλάβει τέσσερις φωτογράφους, τους είχε απλώσει κατά μήκος μιας διαδρομής enduro μερικών χιλιομέτρων, οπότε ήταν εύκολο να συλλάβουν κάθε στιγμή, καλή ή άσχημη. Σε ένα πέρασμα από το βαθύ λούκι με την βρεγμένη άμμο, το γκάζι ανοίγει λίγο περισσότερο και ξαφνικά, αισθάνομαι το τιμόνι να φεύγει από τα χέρια μου. Μετά από μια χορευτική “Superman” φιγούρα, βρίσκομαι φαρδύς πλατύς στη μαλακή άμμο να γελάω. Το μηχανάκι, ευτυχώς, δεν έπαθε τίποτα.
[ENG] At the end of May 2008, I flew to Spain in order to ride the new BMW G450X, at the first official press launch. BMW was then trying to take a new step in the enduro world, so it gave its best to make us feel comfortable. There were four photographers around the almost 4 km enduro loop. I was trying to make a good shot out of the deep and muddy rut, when suddenly I opened the throttle just a little bit more, lost contact with the handlebars and found myself flying like Superman over the soft sand. Hopefully the bike got no damage and the shooting went on just fine.
[ENG] At the end of May 2008, I flew to Spain in order to ride the new BMW G450X, at the first official press launch. BMW was then trying to take a new step in the enduro world, so it gave its best to make us feel comfortable. There were four photographers around the almost 4 km enduro loop. I was trying to make a good shot out of the deep and muddy rut, when suddenly I opened the throttle just a little bit more, lost contact with the handlebars and found myself flying like Superman over the soft sand. Hopefully the bike got no damage and the shooting went on just fine.
copyright@BMW
5/2008
No comments:
Post a Comment