[GRE] Στην πίσω αυλή του εργοστασίου της Beta, στα προάστια της Φλωρεντίας. Μετά από μερικούς γύρους στο λασπωμένο τερέν πάνω στο RR 450, συζητάμε με τον εργοστασιακό οδηγό της Beta στο EWC, Fabrizio Dini, και τον Lorenzo Bali, εμπορικό διευθυντή της εταιρείας. Τελειώσαμε την φωτογράφηση με τον Λεγάκη, κι ακολούθησα τον Fabrizio σε μια σύντομη βόλτα στα μονοπάτια της ευρύτερης περιοχής. Σε μια τέλεια μέρα, που ολοκληρώθηκε με εμένα να χάνω το μπροστινό του RR 450, γυρνώντας στο εργοστάσιο κι ελάχιστα μέτρα πριν φτάσουμε στην πύλη, και να πέφτω άτσαλα στην άσφαλτο, ευτυχώς με ελάχιστα χιλιόμετρα. Αποτέλεσμα: μικρογραντζουνιές στα πλαστικά του Beta και κάτι ψιλά στον αγκώνα. Γιου-χουουουουουου…
[ENG] That's a couple of meters outside Beta's Factory in the suburbs of Florence, Italy. I've just thrown some laps on the muddy terrain with the new RR 450 and talking with Fabrizio Dini, Beta’s factory EWC Rider, and Lorenzo Bali, Betamotor's sales manager. Finished the shooting with Giorgos Legakis, and then followed Fabrizio on a quick tour in the area’s single-trails. What a day that was! And ended with me losing the front on the way back to the factory, on a brand new RR 450 and hitting the wet tarmac with something like 30km per hour. Hopefully minor damage done, a slightly bruised elbow and some scratches on Beta’s plastics. Yoooo-hoooooooo…copyright@giorgos legakis
2/2010
Nice blog! I like your writing way. I'm doing practice GRE here: masteryourgre.com . I hope it's useful for GRE test takers.
ReplyDelete