9.7.10

The inside story I

[GRE] Φεύγοντας για το "Eco Race 100ευρώ", όπου θα έπρεπε να περάσουμε τρεις ημέρες στην Πελοπόννησο σπαταλώντας όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα σε διαμονή, διατροφή και βενζίνες (που δημοσιεύθηκε στο τεύχος 421 του Μοτο) έπρεπε να βρούμε τρόπους να μειώσουμε την κατανάλωση των μοτοσυκλετών μας. Σταματώντας στο πρώτο βενζινάδικο, λοιπόν, τίγκαρα τα λάστιχα του Transalp . Νομίζω ο δείκτης για το πίσω σταμάτησε κάπου στα 55psi και λίγο μετά τα 60psi για το μπροστινό. Όσο έμενα μακριά από τις λακκούβες και προσπαθούσα να μην σκέφτομαι τους κραδασμούς που έφταναν στο τιμόνι όπου η άσφαλτος δεν ήταν εντελώς επίπεδη, όλα πήγαιναν καλά. Σκυμμένος συνέχεια πίσω από το φέρινγκ, με σταθερή ταχύτητα 50 με 60km/h, no brakes όπου μπορούσα, σβήσιμο σε ΟΛΕΣ τις κατηφόρες και ψαράκι πίσω από τα φορτηγά στην Εθνική, πέτυχα μέση κατανάλωση 3,5lt/100km.

[ENG] A three-day tour with a motorcycle at Peloponnesus with less than 100 euro in our pockets. Including gas, food and accommodation. Doesn’t seem so easy, right? So we had to invent ways to make it. At the first gas stop, I raised the pressure on my Transalp’s wheels to numbers never seen before. I think I had the rear wheel getting up to 55psi of air pressure and the front reaching 60psi. As long as I stayed away from street bumps, trying not to care about the vibrations I was getting on the handlebars, everything was fine. Keeping a steady speed of 50km/h, avoiding brakes when possible, with my helmet always behind the fairing, taking advantage of the airstream behind trucks on national roads, turning the engine off at all downslopes. That’s how I managed an average fuel consumption of 3,5lt/100km.
copyright@giorgos legakis

7/2008 

No comments:

Post a Comment