15.7.10

Flashback I


[GRE] Εγώ είμαι. Με μακρύ μαλλί, πριν τη μεγάλη "πτώση". Είμαστε νομίζω Σεπτέμβρη του 2002, στο χωράφι του πατέρα μου με τις ελιές στη Ζάκυνθο. Στις πρώτες χωμάτινες εξορμήσεις με το Yamaha DT125R . Με κράνος AGV (το είχα πάρει από το Μοναστηράκι, 27.500δρχ. σε επίσκεψη στην Αθήνα), ένα ζευγάρι γάντια Acerbis κι ένα Jersey, φτιάχνω το πρώτο μου πιστάκι . Ελλείψει εμπειρίας, βέβαια, αυτό κατέληξε να είναι ένας απλός κύκλος γύρω από τα δέντρα. Είχε βρέξει και στο μαλακό χώμα δημιουργήθηκαν αμέσως πατήματα. Εγώ, όμως, έπλεα σε πελάγη ευτυχίας. Έπεφτα και γελούσα, σηκωνόμουν και συνέχιζα, γύρω γύρω. Κι άμα βαριόμουν άλλαζα φορά. Ο Πέτρος κι ο Μαρίνος, παρακολουθούσαν, μάλλον απορούσαν με την επιμονή μου. Γελούσαν κι αυτοί.

[ENG] That’s me with long hair, before the great loss. I think that pic’s taken somewhere back in 2002, at my father’s olive tree fields in Zakynthos. At one of my very first dirt outings with my ultimate weapon, my Yamaha DT125R. An AGV helmet, a pair of gloves and a jersey was more than enough for that time. I even made a small track, more like a simple circle around the trees. But I was so happy with that. I would fall, laugh, get up again and keep going. And when I got bored, I just changed direction. My friends Petros and Marinos were there, watching, laughing too.

Δείτε εδώ περισσότερες ανάλογες φωτό
Click here for some more of these pics

9/2002

No comments:

Post a Comment